Subiect "introducere date in tabel" Deschis de Boranda Valeriu la data: 09/20/2017 4:43am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
introducere date in tabel
Scris de: Boranda Valeriu la data: 09/20/2017 4:43am
Gen:M
Data nasterii:22.04.1956
Stagiul de cotizare:33 ani si 9 luniI
Alte date:
Intrebare:Am mai multe intrebari referitoare la situatia mea. La inceput mentionez ca din 2016 sunt in concediu medical, recidivandu-mi un cancer pe care l-am mai avut si in 2001 (plamini)si am fost propus pentru pensionare cu data de 01.10.2017.
1. Pe perioada facultatii(1977-1984)am repetat de 2 ori anul 4 din care odata medical.In perioada cat eram student am lucrat din 03.05.1982 pana in 05.02.1983, adica 9 luni. Aceasta perioada va apare in tabel ca lucrata si restul perioadei pana la 7 ani ca student?
2. Pe perioada concediului medical, datele pe care trebuie sa le introduc in tabel vor fi formate din slariu si sporurile de vechime si fidelitate sau doar 35% din salariul mediu brut pe economie pentru care s-a calculat CAS?
3. Pe perioada lucrata din septembrie 1984 si pana in aprilie 2001 am urmatoarele conditii deosebite de munca:
- 5 ani, 4 luni si 2 zile; 100% grupa a II a;
- 7 luni si 22 zile 100% grupa I (13.09.1984 - 05.05.1985).
Care va fi vechimea totala tinand cont de aceste conditii si cele 9 luni lucrate in perioada facultatii?
4. La recalcularea pensiei normale(in cazul in care va fi mai mare)se va lua in considerare indicele nou de corectie sau cel cu care voi iesi anul acesta la pensie?
Va multumesc mult!
Cu stima,
Valeriu Boranda
Re: introducere date in tabel
Scris de: la pensie la data: 09/21/2017 3:05am
1 Anul universitar este considerat de la data de 01 octombrie pana la 30 septembrie a anului urmator cu exceptia ultimului an care dureaza pana la data angajarii daca aceasta se face inainte de 30 septembrie.
In calculul punctajului pensiei de invaliditate sau a pensiei pentru limita de varsta sunt luati in calcul numai anii universitari absolviti.