Subiect "calcul pensie invaliditate" Deschis de STOICA VIRGIL la data: 04/19/2023 6:27am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
calcul pensie invaliditate
Scris de: STOICA VIRGIL la data: 04/19/2023 6:27am
Gen:M
Data nasterii:02.11.1969
Stagiul de cotizare:29ani,2luni,20,zile
Alte date:
Intrebare:Buna ziua.Va rog,daca se poate sa stiu care ar fi cuantumul pensiei de invaliditate grad 2 daca doresc sa ma pensionez. Mentionez ca sunt in concediu medical pt complicatii cardiace.
Re: calcul pensie invaliditate
Scris de: la pensie la data: 04/19/2023 10:33am
Regretam ca nu putem sa facem o astfel de apreciere.
Valoarea pensiei depinde, pe langa datele mentionate de dv, de salariile (veniturile) lunare realizate de dv pe toata perioada lucrata.
Daca obtineti aceste date puteti sa faceti un calcul estimativ cu ajutorul programului de calcul de pe site-ul nostru.
Pentru a obtine datele necesare procedati astfel :
=Pentru perioada inainte de 01 aprilie 2001 folositi sumele inscrise in carnetul de munca
- Pentru perioada dupa 01 aprilie 2001 cereti la Casa teritoriala de pensii, de care apartine domiciliul dv, "Situatia stagiului de cotizare dupa 01 aprilie 2001" si vi se va da un tabel cu sumele lunare.care intra in calculul pensiei.
Pentru utilizarea programului de calcul de pe site-ul nostru trebuie sa deschideti un cont apasand butonul "Logare" de pe pagina principala sau de pe pagina de forum si urmand instructiunile postate pe fiecare pagina.
Daca aveti probleme in utilizarea programului reveniti si cereti ajutorul nostru.
Re: calcul pensie invaliditate
Scris de: STOICA VIRGIL la data: 04/19/2023 10:59am
Gen:
Data nasterii:
Stagiul de cotizare:
Alte date:
Intrebare:Am completat toate datele dupa toate stagiile de pe CNNP si imi rezulta o pensie de doar 1092 lei calculat pe programul dumneavoastra. Nu stiu cum se calculeaza mai departe cu acel stagiu potential ,formula de calcul pt invaliditate.
Va rog mult,poate reusiti sa ma ajutati cu acest calcul.