Subiect "rugăminte" Deschis de Palagheanu Stelian la data: 03/18/2010 3:18am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
rugăminte
Scris de: Palagheanu Stelian la data: 03/18/2010 3:18am
Gen:B
Data nasterii:05.01.1970
Stagiul de cotizare:
Alte date:Plt.maj.MApN
Intrebare:Bună ziua
Rog respectuo să mă lămuriţi în această problemă.
Sunt pensionat militar cu gradul 2 de invaliditate din cauza obligatiilor militare.
Data ieÅŸirii din cadrele permanente=25.08.2006
Vechime in serviciu efectiv ca militar 16 ani
Timp lucrat in condiţii deosebite=1 an 8 luni,28 zile
Timp lucrat in alte sectoare 5 luni
TOTAL vechime =17,7 Întregită la 18 ani calculabili la pensia militară de stat.
Perioada de contribuţie la fondul pt.pensia suplimentară=8 ani,6luni,9zile.
Cînd pot ieşi la pensie de drept,se consideră vechime în serviciu atât timp cât sunt pensionat medical,pensia medicală v-a fi mai mică decât cea de drept,mai pot efectua şi alte activităţi în această perioadă cât sunt pensionat ,care este stagiul de cotizaţie,când pot cere recalcularea pensiei,câte puncte de pensie am.
Am fost pensionat medical de serviciul ORL.datorită faptului că in Revolutie când eram militar in termen in Regimentul de Gadă Bucureşti in urma unor explozii mi-a afectat auzul ambelor urechi.Pot beneficia de drepturile cuvenite celor care au luptat si au ramas cu sechele ceea ce a dus la oprirea carierei militare.
Vă mulţumesc
Cu respect
Re: rugăminte
Scris de: la pensie la data: 03/20/2010 10:01am
Site-ul nostru se ocupa cu pensile din sistemul public de pensii. Pensiile militare nu fac parte inca din sistemul public de pensii.
Este prevazut ca pensile militare sa fie integrate in sistemul public de pensii prin legea unitara a pensiilor. In aceste conditii cu respect va rugam sa reveniti dupa adoptarea noii legi a pensiilor deoarece prevederile acesteia nu au forma finala.