Subiect "Pensie invaliditate" Deschis de HAM GHEORGHE la data: 06/17/2011 9:47am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
Pensie invaliditate
Scris de: HAM GHEORGHE la data: 06/17/2011 9:47am
Gen:B
Data nasterii:22.12.1956
Stagiul de cotizare:34ani10luni
Alte date:
Intrebare:1.Perioada de CM se ia in considerare la vechime pt. pensie? Vad ca acum se opreste CAS si impozit.
2. Cum as putea iesi la pensie pe caz de boala, mentionez ca am fost operat de hernie de disc in decembrie 2010 si am aprobare de la comisia de expertiza de la Bucuresti pt. CM pina la 273 zile(sept. 2011), dar simt ca nu sunt refacut complet. Sunt inginer sudor, lucrez in constructii navale si trebuie sa depun oarecare efort, totusi. Consultarile la comisie se fac numai pe baza iesirii din spital dupa operatie, am solicitat trimitere pt. un nou RMN dupa sase luni, dar mi s-a spus ca nu este cazul, este prea devreme, eu m-as duce la lucru dar imi este sa nu recidivez, numai eu stiu ce am patit inainte de operatie... In programul de calcul al dumneavoastra(daca il puteti vedea)am trecut veniturile conform carnetului de munca, a certificatelor primite de la casa de pensii(2001-2005), a veniturilor brute din fluturasii de salarii. Am mai avut CM sase luni pt o fractura la mana dreapta in perioada martie-septembrie 1981, perioada care nu apare evidentiata astfel in carnetul de munca si pt. care mi s-a dat chiar adeverinta de lucru in conditii deosebite (gr.2 de lucru).
Re: Pensie invaliditate
Scris de: HAM GHEORGHE la data: 06/17/2011 10:25am
Gen:B
Data nasterii:22.12.1956
Stagiul de cotizare:
Alte date:
Intrebare:Mentionez ca am lucrat in conditii deosebite(am adeverinte) timp de 9 ani, 4 luni si 19 zile
Re: Pensie invaliditate
Scris de: la pensie la data: 06/19/2011 8:33am
1.Perioada in care se beneficiaza de concediu pentru incapacitate de munca este luat in calculul stagiului de cotizare la toate tipurile de pensie.