Subiect "pensia limita de varsta" Deschis de sorin la data: 10/26/2011 4:45am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
pensia limita de varsta
Scris de: sorin la data: 10/26/2011 4:45am
Gen:m
Data nasterii:20 07 1967
Stagiul de cotizare:
Alte date:
Intrebare:Buna ziua,doresc sa stiu in ce an am dreptul de a iesi la pensia pt limita de varsta si bineinteles stagiul complet de cotizare indeplinit...lucrez ca functionar public cu statut special la penitenciar( agent sef) din august 1990 si pana in prezent octombrie 2011,cu o vechime la zi totala la penitenciar efectuata de 21 ani si 2 luni,mai fac mentiunea ca am efectuat si armata adica stagiul de militar in termen 1 an si 4 luni intre anii sept.1985 - ian.1987 plus 2 ani scoala militara de pregatire a subofiterilor de militie cum era denumirea intre anii 1988-1990,deci va rog frumos sa-mi raspundeti in ce an voi indeplini anii de pensie pt limita de varsta si bineinteles sa am si stagiul de cotizare complet,va multumesc!
Re: pensia limita de varsta
Scris de: la pensie la data: 10/26/2011 10:09am
Deoarece nu ati venit cu precizarea necesara indicate de noi la mesajul dv anterior privind eventuala grupa de munca vom considera ca nu aveti stagiu in grupa de munca si in acest caz raspunsul va fi urmatorul:
Conform legii unitare a pensiilor 263/2010 si a datei de nastere, fara reducerea varstei de pensionare pentru stagiul in grupa de munca, aveti dreptul la pensie pentru limita de varsta in 20 mai 2026, daca la data pensionarii sunteti in continuare functionar public la penitenciar, la varsta standard de pensionare de 58 ani si 10 luni, stagiul complet de cotizare de 27 ani si 9 luni si stagiul minim de cotizare in specialitate (functionar public la penitenciar) de 18 ani si 10 luni.
Conform datelor date in acest mesaj in prezent aveti un stagiu de cotizare si un stagiu in specialitate de 24 ani si 6 luni