Subiect "revizuire medicala" Deschis de Ispas Alexandru la data: 10/30/2011 12:22pm
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
revizuire medicala
Scris de: Ispas Alexandru la data: 10/30/2011 12:22pm
Gen: M
Data nasterii: 1956
Stagiul de cotizare: 35 ani 11 luni
Alte date: 21 ani gr.2
Intrebare: Va rog sÄ… ma informati cand am dreptul la ultima revizuire medicala, avand in vedere ca beneficiez de reducerea varstei standard de pensionare ? Sunt pensionat medical gr.3 din anul 2005. Acum in decembrie trebuie sÄ… ma prezint la revizuire si vreau sÄ… stiu daca pot solicita, nerevizuirea. Va multumesc pentru raspuns si pentru ca existati. Cu respect.
Re: revizuire medicala
Scris de: la pensie la data: 10/31/2011 9:42am
Conform legii unitare a pensiilor 263/2010 si a datei de nastere aveti dreptul la pensie pentru limita de varsta, fara reducerea varstei de pensionare pentru stagiul in grupa de munca, in anul 2021 la varsta standard de pensionare de 65 ani, stagiul complet de cotizare de 35 ani si stagiul minim de cotizare de 15 ani.
Pentru stagiul de 21 ani intregi lucrati in grupa II beneficiati de un spor de vechime de 5 ani si 3 luni care se adauga la stagiul de cotizare si realizati un stagiu de cotizare de 41 ani si 2 luni.
Stagiul de gr II a fost echivalat cu conditii deosebite si pentru un stagiu in aceasta grupa de 21 ani beneficiati de o reducere a varstei de pensionare cu 4 ani si 6 luni conform careia aveti dreptul la iesirea la pensie pentru limita de varsta la varsta de 60 ani si 6 luni.
Conform art 79 alin (1) litera c) nu mai sunteti supus revizuirii medicale la o varsta mai mica cu 5 ani decat varsta standard de pensionare adica la 60 ani (65 – 5).
Reducerea varstei de pensionare pentru stagiile in grupele de munca nu influenteaza varsta la care nu mai sunteti supus revizuirii medicale.
Re: revizuire medicala
Scris de: Ispas Alexandru la data: 10/31/2011 10:22am
Gen:
Data nasterii:
Stagiul de cotizare:
Alte date: