Subiect "anunt firma" Deschis de anda la data: 02/18/2015 8:23am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
anunt firma
Scris de: anda la data: 02/18/2015 8:23am
Gen:f
Data nasterii:f
Stagiul de cotizare:f
Alte date:f
Intrebare:Vreau sa ma pensionez la limita de varsta cu reducerea varstei de pensionare. Casa Teritoriala de pensii trebuie sa anunte sau eu trebuie sa anunt firma unde lucrez ca am primit decizia de pensionare?
Re: anunt firma
Scris de: blueM la data: 02/19/2015 3:17am
anda :
Gen:f
Data nasterii:f
Stagiul de cotizare:f
Alte date:f
Intrebare:Vreau sa ma pensionez la limita de varsta cu reducerea varstei de pensionare. Casa Teritoriala de pensii trebuie sa anunte sau eu trebuie sa anunt firma unde lucrez ca am primit decizia de pensionare?

*****************************
Numai Dvs primiti de la Casa de pensii decizia de pensie.
Firma primeste o instiintare(Lg 677/2001 - privind confidentialitatea)si in baza ei dispune incetarea activitatii. Daca firma nu primeste, puteti merge dvs cu decizia la angajator
Re: anunt firma
Scris de: la pensie la data: 02/19/2015 3:40am
Domnul blueM are dreptate insa noi completam ca in cazul in care la depunerea dosarului vreti sa mai continuati activitatea este obligatoriu sa mergeti cu decizia de pensionare la angajator pentru a incheia de drept actualul contract de munca si incetarea activitatii sau incheierea de drept a actualulului contrct de munca si incheierea unui alt contract de munca daca angajatorul este de acord cu continuarea activitatii si cumularea pensiei cu salariu.
Re: anunt firma
Scris de: blueM la data: 02/19/2015 4:26am
la pensie :