Ce fel de adeverinta trebuie sa aduc pentru pensia definitiva ?
Scris de: mihaela la data: 08/18/2014 12:01am
Scris de: mihaela la data: 08/18/2014 12:01am
Gen:F
Data nasterii:30 oct. 1956
Stagiul de cotizare:31 ani si 7 luni
Alte date:sunt in pensie partial anticipata
Intrebare:Sunt medic de profesie si doresc sa stiu in ce consta adeverinta de studii superioare , in cazul de iesire la pensia definitiva, deoarece am auzit la colegi de ai mei ca-mi trebuie doar Diploma si Foaia matricola de la Facultate .Va intreb daca e bine asa !Multumesc.
Data nasterii:30 oct. 1956
Stagiul de cotizare:31 ani si 7 luni
Alte date:sunt in pensie partial anticipata
Intrebare:Sunt medic de profesie si doresc sa stiu in ce consta adeverinta de studii superioare , in cazul de iesire la pensia definitiva, deoarece am auzit la colegi de ai mei ca-mi trebuie doar Diploma si Foaia matricola de la Facultate .Va intreb daca e bine asa !Multumesc.
Re: Ce fel de adeverinta trebuie sa aduc pentru pensia definitiva ?
Scris de: la pensie la data: 08/18/2014 11:43pm
Scris de: la pensie la data: 08/18/2014 11:43pm