Subiect "pensia limita de varsta" Deschis de bizau la data: 08/31/2012 9:14am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
pensia limita de varsta
Scris de: bizau la data: 08/31/2012 9:14am
Gen:M
Data nasterii:20 IUNIE 1967
Stagiul de cotizare:22 ANI
Alte date:STAGIU MILITAR 1,4 ANI + SC.MILITARA POLITIE DE 2 ANI
Intrebare:BUNA ZIUA,DORESC SA STIU DACA SE TINE CONT SI SE IA IN CALCUL LA STAGIUL DE COTIZARE PT PENSIE LIMITA VARSTA SI PERIOADA EXECUTATA DE 1,4 ANI IN STAGIUL MILITAR CA SOLDAT SI PERIOADA EXECUTATA DE 2 ANI AL SCOLII MILITARE DE POLITIE CAMPINA CE LE-AM FACUT IN TRECUT,MENTIONEZ CA IN PREZENT LUCREZ CA FUNCTIONAR PUBLIC CU STATUT SPECIAL IN SISTEMUL ADMINISTRATIEI PENITENCIARE DE LA 01 AUGUST 1990 PANA IN PREZENT SI IN CONTINUARE..VA MULTUMESC!
Re: pensia limita de varsta
Scris de: la pensie la data: 09/01/2012 9:14am
Conform legii unitare a pensiilor 263/2010 si a datei de nastere daca la data iesirii la pensie aveti acelasi statut ca in prezent, aveti dreptul la pensie la limita de varsta, fara reducerea varstei de pensionare, in 20 martie 2026 la varsta standard de pensionare de 58 ani si 9 luni, stagiul complet de cotizare de 27 ani si 8 luni si stagiul minim in specialitate de 18 ani si 9 luni.
Aveti dreptul la reducerea varstei de pensionare daca aveti lucrate stagii de cotizare in grupe de munca superioare conditiilor normale.
Perioada serviciului militar si a scolii de politie sunt considerate stagii asimilate si se iau in calculul stagiului complet de cotizare si a stagiului minim in specialitate la pensia pentru limita de varsta.
Re: pensia limita de varsta
Scris de: bizau la data: 03/12/2014 7:08am
Gen:m
Data nasterii:20.07.1967
Stagiul de cotizare:25 ani grupa speciala
Alte date:penitenciar