Subiect "Cum e corect ?" Deschis de Ghinea Elena la data: 03/28/2013 3:50pm
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
Cum e corect ?
Scris de: Ghinea Elena la data: 03/28/2013 3:50pm
Gen:F
Data nasterii:05.05.1956
Stagiul de cotizare:31 ani, 8 luni
Alte date:
Intrebare:Sunt pensionata medical ( grad de inv.2) din februarie 2010. In programul de calcul al pensiei, perioada de pensionare de invaliditate ( feb.2010, pina in oct.2016, data la care voi fi pensionata pt.limita de varsta) trec "L" sau "P2" ?? Multumesc anticipat.
Re: Cum e corect ?
Scris de: la pensie la data: 03/29/2013 3:18am
Am verificat datele introduse de dv in program si avem urmatoarele observatii:
1. Sporul de vechime inainte de aprilie 1992 se determina asa cum explicam noi pe site la pagina de la adresa :
http://www.lapensie.com/forum/spor-de-vechime.php
La determinarea acestui spor luati in calcul si cele cca 9 luni lucrate in anii 1976 – 1977
2 In perioada aprilie 2001 iunie 2007 salariul pentru care s-a retinut CAS a fost limitat la anumite sume maxime si nu trebuie introduse sume mai mari.
Aceste sume se gasesc pe site la pagina de la adresa :
http://www.lapensie.com/forum/limitarea-salariului-luat-in-calculul-pensiei.php
Programul de calcul face automat aceasta limitare
3. Dumneavoastra doriti sa va calculati pensia pentru limita de varsta si in acest caz pe perioada in care beneficiati de pensie de invaliditate selectati codul “L” si introduceti in coloana salarii valoarea pensiei de invaliditate.
Re: Cum e corect ?
Scris de: Ghinea Elena la data: 03/29/2013 5:28am
Gen:F
Data nasterii:05.05.1956
Stagiul de cotizare:
Alte date: