Subiect "contestatie pensie" Deschis de gina la data: 01/08/2015 5:16pm
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
contestatie pensie
Scris de: gina la data: 01/08/2015 5:16pm
Gen:f
Data nasterii:13/10/1960
Stagiul de cotizare:35 ani
Alte date:
Intrebare:
buna ziua,
sunt pensionara de invaliditate din 18.01.2013.decizia de pensionare mi-a venit in aprilie 2013; imediat am facut contestatie, deoarece nu mi-a fost valorificata o adeverinta de grupa a II-a de 7 ani;de atunci si pana acum nu am primit nici un raspuns;am trimis mai multe e-mailuri,telefoane,audiente la diverse institutii (printre care si AVOCATUL POPORULUI); nimeni nu m-a putut ajuta cu nimic;ce credeti ca mai e de facut? poate au mai fost astfel de cazuri si imi dati un sfat;nu vreau sa exagerez,dar eu sunt pensionata medical, cu probleme cardiace, si nu vreau recunoasterea drepturilor mele post-mortem.
Re: contestatie pensie
Scris de: la pensie la data: 01/09/2015 5:54am
Pasul urmator celui al depunerii contestatiei la Comisia Centrala de Contestatii care nu a fost solutionata corect sau la care nu s-a raspuns este deschiderea unei actiuni in justitie (la tribunal) impotriva Casei de pensii.
Actiunea in justitie este scutita de taxe.
Scris de: gina la data: 03/11/2015 5:09am
Gen:f
Data nasterii:13.10.1960
Stagiul de cotizare:
Alte date:
Intrebare:
buna ziua,am vazit pe site-ul CNPP-INTREBARI SI RASPUNSURI, ca sumele restante cuvenite in baza Deciziei C.C.nr.463/2014, se vor acorda in luna februarie 2015; deoarece nu am primit aceste sume cuvenite, am fost la Casa de pensii jud.Tulcea, pentru a ma informa; raspunsul a fost halucinant: nu-mi pot recalcula drepturile cuvenite, deoarece nu au dosarul meu de pensie, care e la Bucuresti, la Comisia Centrala de Contestatii; eu I-am intrebat: dar in sistemul informatic nu aveti datele dosarului meu?ba da, dar le trebuie dosarul, ca sa recalculeze;