Subiect "dosar pensie" Deschis de Gheorghe Cecilia la data: 01/13/2015 8:02am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
dosar pensie
Scris de: Gheorghe Cecilia la data: 01/13/2015 8:02am
Gen:F
Data nasterii:1958
Stagiul de cotizare:27 ani 5 luni 25 zile
Alte date:beneficiara a leg 341/2004
Intrebare:Buna ziua
As dori sa stiu cand pot depune dosarul de pensie anticipata cu cei 5 ani prevazuti in leg 341/2004 mentionez ca din anul 2005 sunt pensionata medical gradul 3 si deci nu am stagiul complet {nu stiu daca banii care se opresc din indemnizatie lunar sunt considerati la vechime}si daca depun dosarul de pensie trebuie sa ma prezint la comisia de boala care m-a pensionat medical in continuare
Re: dosar pensie
Scris de: la pensie la data: 01/14/2015 7:36am
Daca beneficiati de dreptul de pensionare cu reducerea cu 5 ani a varstei standard de pensionare acordate prin art 5 alin (1) litera n) din legea 341/2004 puteti face uz de acest drept deoarece acesta nu este conditionat de stagiul complet de cotizare. Din pacate nu va putem spune cand puteti depune dosarul pentru pensia pentru limita de varsta deoarece varsta standard de pensionare depinde de luna si anul nasterii iar dv nu ati dat luna nasterii.
Va puteti calcula singura varsta standard de pensionare pe pagina de la adresa :
http://www.lapensie.com/virsta-pensionare-legea-unitara.php
Dupa aflarea pe aceasta pagina scadeti 5 ani din varsta standard de pensionare si aflati varsta la care va puteti depune dosarul de pensionare.
Dupa parasirea acestei pagini datele se sterg.
La depunerea dosarului de pensionare nu trebuie sa comunicati comisia de expertizare a capacitatii de munca insa daca aceasta va convoaca pana la primirea deciziei de pensie pentru limita de varsta trebuie sa va prezentati.