Subiect "Termen iesire la pensie" Deschis de Iosub Al. la data: 06/29/2015 7:07am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
Termen iesire la pensie
Scris de: Iosub Al. la data: 06/29/2015 7:07am
Gen:Barbatesc
Data nasterii:07.03.1956
Stagiul de cotizare:32 ani si 10 luni(vechime neintrerupta)
Alte date:Am lucrat in conditii speciale si deosebite de munca dupa cum urmeaza:5 ani,3 luni si 21 zile(Grupa I 100%);4 ani,11 luni si 29 zile(Grupa I 50%);6 ani,1 luna si 27 zile(Grupa II 75%);1 an si 10 luni(Grupa II 70%),sunt de profesie inginer(cursuri de 5 ani zi)si cu stagiul militar satisfacut la T.R.
Intrebare:Avand in vedere ultima lege intrata de curand in vigoare(L155/2015),v-as ruga sa-mi comunicati cand pot iesi la pensie la limita de varsta,cand pot iesi la pensie partial anticipata si cu ce penalizare,daca,prin ultima lege intrata in vigoare(L155/2015)s-a creat cadrul legislativ care sa stea la baza completarii stagiului min de 6 ani vechime in Grupa II,prin utilizarea unei parti din lunile neutilizate de la Grupa I si cum ma pot ajuta restul de luni neutilizate de la Grupa I pentru a mi se reduce termenul de pensionare.Va multumesc cu foarte mult respect si consideratie.Consider ca faceti un lucru extraordinar,acordand un ajutor nepretuit miilor de oameni care va contacteaza.Al.Iosub
Re: Termen iesire la pensie
Scris de: la pensie la data: 06/30/2015 7:24am
Conform legii pensiilor 263/2010 si a datei de nastere aveti dreptul la pensie pentru limita de varsta, fara reducerea varstei de pensionare pentru stagiul in grupa de munca, in data de 07 martie 2021 la varsta standard de pensionare de 65 ani, stagiul complet de cotizare de 35 ani si stagiul minim de cotizare de 15 ani
Prin legea 380/2013 stagiile dv in grupa I a fost echivalate cu grupa “conditii speciale”
Stagiul de cotizare in gr II a fost asimilat cu conditii deosebite.