Subiect "situatie inedita" Deschis de crista la data: 01/09/2016 7:13am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
situatie inedita
Scris de: crista la data: 01/09/2016 7:13am
Gen:F
Data nasterii:1955
Stagiul de cotizare:36 ani stagiu complet
Alte date:mentionate in text
Intrebare:Intrebare:Sunt medic microbiolog si am depus dosarul de pensionare pentru limita de varsta in luna oct 2015 mergand in continuare la munca.In 30 dec mi-a sosit decizia de pensionare cu o pensie mult mai mica raportat la: conditiile de munca, anii de munca si sumele cotizate, a sporurilor de care am beneficiat in acesti ani, a garzilor efectuate etc, fiind in momentul de fata in perioada de analiza si adunare de noi inscrisuri in vederea depunerii contestatiei si recalcularii pensiei, motiv pentru care in 4.01.2016 mers la servici ca si pana acum anuntand u-mi seful de situatia in care ma aflu..Trebuie sa precizez ca :
1. in conformitate cu decizia nr 4/2008 privind continuarea activitatii peste varsta legala de pensionare, medicii au dreptul sa lucreze pana la 65 de ani , varsta la care contractul individual de munca inceteaza de drept
2. nu ma incadrez in art 56 din codul muncii privind incetarea de drept a contractului individual de munca, avand in vedere ca varsta standard de pensionare este de 63 ani respectiv 65 conf deciziei4/2008 si prin urmare contractul meu de munca este inca valabil
3. conform art 118 din legea pensiei 263/2010 coroborat cu, Legea nr. 134/2014 intrata in vigoare in 19 oct 2014 pot cumula pensia indiferent de valoarea ei cu venitul salarial.