Subiect "CU MULTA CONSIDERATIE BUNA ZIUA .AS DORI UN MIC RASPUNS PE ADRESA MEA DE EMAIL .EU SUNT PROFESOR AM 15 ANI VECHIME IN INVATAMANT . SI AM INPLINIT VARSTA DE 6O ANI LA 2.1O.2O16. CONFOEM LEGII CAND MA POT PENSIONA SI CE PENSIE VOI PRIIMI . MULTUMESC DE RASPUNS." Deschis de IORDACHE DOINITA la data: 12/05/2016 2:34am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
CU MULTA CONSIDERATIE BUNA ZIUA .AS DORI UN MIC RASPUNS PE ADRESA MEA DE EMAIL .EU SUNT PROFESOR AM 15 ANI VECHIME IN INVATAMANT . SI AM INPLINIT VARSTA DE 6O ANI LA 2.1O.2O16. CONFOEM LEGII CAND MA POT PENSIONA SI CE PENSIE VOI PRIIMI . MULTUMESC DE RASPUNS.
Scris de: IORDACHE DOINITA la data: 12/05/2016 2:34am
Gen:
Data nasterii:2.1O.1956
Stagiul de cotizare:15
Alte date:PROFESOR
Intrebare:CAND POT IESI LA PENSIE SI CE PENSIE VOI PRIMI
Re: CU MULTA CONSIDERATIE BUNA ZIUA .AS DORI UN MIC RASPUNS PE ADRESA MEA DE EMAIL .EU SUNT PROFESOR AM 15 ANI VECHIME IN INVATAMANT . SI AM INPLINIT VARSTA DE 6O ANI LA 2.1O.2O16. CONFOEM LEGII CAND MA POT PENSIONA SI CE PENSIE VOI PRIIMI . MULTUMESC DE RASPUNS.
Scris de: la pensie la data: 12/05/2016 3:25am
Conform legii pensiilor 263/2010 si a datei de nastere aveti dreptul la pensie pentru limita de varsta in data de 02 mai 2017 la varsta standard de pensionare de 60 ani si 7 luni, stagiul complet de cotizare de 30 ani si 7 luni si stagiul minim de cotizare de 15 ani.
Daca sunteti personal didactic de conducere,de indrumare si de control va puteti pensiona, pentru motive temeinice, in timpul anului scolar (inainte de 01 septembrie) cu aprobarea consiliuluide administratie al unitatii de invatamant sau a inspectoratui scolar.
Nu putem aprecia valoarea pensiei pentruca aceasta depinde de salariile obtinute de dv pe toata perioada lucrata.
Regretam ca nu va putem indeplini dorinta de a va trimite raspunsul prin mail deoarece noi dam raspunsurile pe forum si numai in unele situatii deosebite raspundem pe mail, iar in cazul dv nu consideram a fi un caz deosebit.