Subiect "Pensie" Deschis de Cami la data: 01/28/2017 6:40am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
Pensie
Scris de: Cami la data: 01/28/2017 6:40am
Gen:
Data nasterii:
Stagiul de cotizare:
Alte date:
Intrebare:Buna ziua , am o intrebare legata de pensia mea de urmas dupa tata. Sunt studenta si am 20 de ani . Am depus dosarul dupa decesul tatalui meu in mai. Dupa 3 luni mi a venit decizia si banii. Mama abia in octombrie a putut sa incheie munca din strainatate sa se ocupe de acte sa ii faca si fratelui meu dosar pt pensie de urmas. Fratele meu are 2 anisori. Specific ca eu luam 1000 lei ,tati a fost miner si era pensionar. Primeam cupoane roz pana acum. Luna asta am primit suma de 400 de lei si un cupon gri. Iar pentru fratele meu inca nu a venit decizia. Eu locuiesc in Gorj acum iar fratiorul a ramas acasa la Hunedoara cu mami. De ce am primit cumpon gri? Ce inseamna ? De ce pana acum nu a venit decizia fratelui meu? Si de ce acum primesc doar 400? ... ma poate ajuta cineva? Va rog
Re: Pensie
Scris de: la pensie la data: 01/30/2017 10:29am
Nu putem sa va explicam semnificatia culorii cuponului de pensie si credem ca era indicat sa prezentati alte date de pe cuponul de pensie in afara culorii acestuia si a valorii pensiei cum ar fi punctajul mediu al pensiei de pe cele doua tipuri de cupoane.
In privinta valorii pensiei va putem preciza ca probabil a aparut si un alt motiv al diminuarii pensiei in afara de aparitia unui al doilea urmas si pentru aceasta trebuie sa cereti explicatii la Casa de pensii.
Avand in vedere numai informatiile date de dv in situatia cresterii numarului de urmasi de la 1 la 2 ar fi fost normale urmatoarele modificari :
Daca in luna mai (am luat in calcul anul 2016) dosarul a fost depus de dv pentru un singur urmas :
- Din calcul punctajul pensiei tatalui dv a iesit de cca 2,3 puncte.