Subiect "Valoare estimata pensie invaliditate" Deschis de Rotaru Iulia Camelia la data: 01/15/2019 3:46am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
Valoare estimata pensie invaliditate
Scris de: Rotaru Iulia Camelia la data: 01/15/2019 3:46am
Gen:F
Data nasterii:11.09.1969
Stagiul de cotizare:27 ani si 4 luni
Alte date:voi lucra pina la 30 mai 2019
punctajul total calculat in program 49,45666
punctaj pensie 1,41305
Intrebare: Buna ziua! Va multumesc pentru acest program care ne ajuta sa ne calculam pensia cu aproximatie. Va rog frumos sa-mi spuneti ce valoare aproximativa va avea pensia de invaliditate daca sunt in medical incepand cu luna februarie 2019 si efectul pensiei se va produce la data de 01.06.2019. Multumesc pentru rabdare si amabilitate.
Re: Valoare estimata pensie invaliditate
Scris de: la pensie la data: 01/15/2019 9:32am
Programul pus la dispozitia dv pe site-ul nostru este folositor in masura in care este folosit corect.
Verificand datele introduse de dv in program avem urmatoarele observatii :
1 Nu ati introdus sporul de vechime inainte de 01 aprilie 1992, care se acorda automat si care trebuie introdus asa cum explicam pe forum la pagina de la adresa de mai jos:
http://www.lapensie.com/forum/spor-de-vechime.php
Corect pentru dv este urmatorul spor de vechime
Intre septembrie 1991 - martie 1992 3 %
Daca in aceasta perioada mai aveti si alte sporuri in % le cumulati
2 In lunile octombrie - decembrie 2008 nu ati selectat simbolul “L”
3 In lunile decembrie 2018 si ianuarie 2019 ati selectat gresit simbolul “O” pentru salarii orare insa ati introdus venituri lunare. Aceasta este gresala cu efectul cel mai mare. Selectati simbolul “L”si introduceti in coloana salarii lunare veniturile lunare primite in aceasta perioada pana la depunerea dosarului de pensionare
4 Daca depuneti dosarul de pensie in anul 2019, in pagina de intrare in program, in caseta “Indice de corectie” introduceti indicele 1.20.