Subiect "Nelamuriri" Deschis de Stanciu Gigi la data: 07/31/2025 7:53am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
Nelamuriri
Scris de: Stanciu Gigi la data: 07/31/2025 7:53am
Gen:
Data nasterii:22 011964
Stagiul de cotizare:35 ani 6 luni
Alte date:
Intrebare:Am 61 ani sunt pensionata medical din 2019 sept 1.Muncesc din 1982.Decizia de pensionare medicala grad 3 a consemnat 35 ani si 6 luni contributie la pensie. Eu calculasem 37 ani.
Am depus cerere in septembrie 2024 pentru pensie anticipata. La serviciu mi s a desfacut contractul de munca. Nu am primit decizie.
Am depus actele pentru pensie la limita de varsta in februarie 2025 pentru ca am 3 copii. Nu am primit decizie.

Va multumesc pentru intelegere
Re: Nelamuriri
Scris de: GicaH la data: 07/31/2025 8:51am
Stanciu Gigi :
Gen:
Data nasterii:22 011964
Stagiul de cotizare:35 ani 6 luni
Alte date:
Intrebare:Am 61 ani sunt pensionata medical din 2019 sept 1.Muncesc din 1982.Decizia de pensionare medicala grad 3 a consemnat 35 ani si 6 luni contributie la pensie. Eu calculasem 37 ani.
Am depus cerere in septembrie 2024 pentru pensie anticipata. La serviciu mi s a desfacut contractul de munca. Nu am primit decizie.
Am depus actele pentru pensie la limita de varsta in februarie 2025 pentru ca am 3 copii. Nu am primit decizie.

Va multumesc pentru intelegere

În prezent aveți dreptul la pensie anticipata cu diminuare dacă aveți stagiul de cotizare contributiv de 33 ani și 6 luni. Pentru pensie limita de vârstă aveți dreptul din 22 august 2026 fără reducerea pentru copii, care pentru 3 copii este de 1 an și 6 luni, deci puteți beneficia de aceasta, dar trebuie sa depuneți dosarul numai
pentru un tip de pensie, la cea de limita de vârstă trebuie depuse și cu documentele doveditoare pentru nașterea și creșterea copiilor.
Re: Nelamuriri
Scris de: la pensie la data: 08/04/2025 7:25am