Subiect "Pensia de boala" Deschis de Marinescu Adriana Manuela la data: 01/13/2014 7:24am
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
Pensia de boala
Scris de: Marinescu Adriana Manuela la data: 01/13/2014 7:24am
Gen:F
Data nasterii:08.10.1982
Stagiul de cotizare:2001-2014 (somaj, studii, carte de munca, concediu medical)
Alte date: Chimioterapie (aug-nov 2012), Operata de mastectomie unilaterala cu excizia ganglionilor axilari si reconstructie cu muschi din spate (dec 2012). Poate este necesar la calculul pensiei de boala.
Intrebare:Buna ziua. Am 31 ani si as dori sa va intreb daca la calculul pensiei de boala se adauga: perioada de somaj de dupa terminarea liceului din 2001, anii de studii (5 ani facultate din per 2003-2008 + 2 ani master din per 2008-2010), 3 ani jumatate de munca, si de 1 an jumatate sunt in concediu medical . Pentru cancer se calculeaza 100% pensia de boala? (conform a tot ce am spus mai sus). Inainte de a intra in concediul medical am fost si in somaj o luna si ceva apoi a fost suspendat. Daca intru in pensia de boala se anuleaza restul somajului sau se suspenda in continuare? Daca se poate sa ma ajutati si cu un raspuns. Va multumesc!
Re: Pensia de boala
Scris de: la pensie la data: 01/14/2014 4:24am
Nu stim ce intelegeti dv prin calculul 100 % a pensiei.
In situatia dv la pensia de invaliditate se iau in calcul urmatoarele stagii :
- Stagiile asimilate pentru perioadele de somaj.
- Stagiul asimilat pentru studii universitare (inclusiv masteratul)
- Stagiul de cotizare pe perioada lucrata
- Stagiu potential egal cu diferenta intre stagiul complet de cotizare, in cazul dv de 35 ani si suma stagiilor realizate mai sus.