Subiect "beneficiar de pensia de urmas" Deschis de laura birsan la data: 07/11/2009 3:11pm
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
beneficiar de pensia de urmas
Scris de: laura birsan la data: 07/11/2009 3:11pm
Gen:FEMININ
Data nasterii:3 DECEMBRIE 1952
Stagiul de cotizare:-
Alte date:
Intrebare:Va rog daca puteti sa-mi spuneti cand pot beneficia de pensia de urmas dupa sotul meu decedat?
Re: beneficiar de pensia de urmas
Scris de: laura barsan la data: 07/12/2009 3:00pm
Gen:FEMININ
Data nasterii: 3 DECEMBRIE 1952
Stagiul de cotizare:-
Alte date:-
Intrebare:Ati putea va rog sa-mi spuneti cand pot beneficia sau mai bine spus cand trebuie sa depun dosarul pt. pensia de urmas dupa sotul meu decedat?
.Mentionez ca am fost casatoriti 37 de ani si nu beneficiez de nici o alta pensie intrucat am fost casnica.Sotul meu era pensionar cu pensie la limita de varsta
Re: beneficiar de pensia de urmas
Scris de: la pensie la data: 07/13/2009 2:20pm
Conform anexei 3 la legea 19/2000 si a datei de nastere in 03 martie 2012 indepliniti varsta standard de pensionare de 59 ani si 3 luni. Calculul l-am facut cu programul „ Varsta de iesire la pensie” de pe site-ul nostru.
Puteti cere pensie de urmas in urma sotului dv la varsta standard de pensionare de 59 ani si 3 luni adica in 03 martie 2012, indeplinind si conditia ca la data decesului sotului dv sa veti o perioada de casatorie mai mare de 15 ani.
Inainte de aceasta varsta aveti dreptul de pensie de urmas daca sotul dv a murit de tuberculoza sau de o boala profesionala sau daca dv aveti invaliditate de gr I sau II.
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1